kassa strul..

Jag har köpt en kassa för ett tag sen. En fin stor bra sådan.
Den är beggad, så det enda som behövdes var att omprogrammera den.
Vi gick igenom alla knappar jag vill ha och jag fick tillåme önska dem i olika färger, 
sånt gillar jag... det där "lilla extra piffet".
Idag fick jag dock veta att kassan behöver en "större omprogrammering" och det innebär att jag måste vänta 2 veckor längre än mitt "hemliga öppningsdatum".
Då funderar jag ju givetvis om jag kan öppna utan en kassa?
Alternativt att kunderna får vänta med att hämta sina skor tills jag fått kassan.
Det borde väl vara ok?
Jag vill ju ha en liten smygöppning för dem som vill göra ett besök i mitt skomakeri,
Fredag 1 Augusti..
Nåväl, jag återkommer ang datum och kassa strul..
 
På denna bild ser det nästan ut som att hammarn ligger där för att slå några slag på kassan,
men så är inte fallet..
Dock blev jag lite sugen på att kasta hela i golvet efter det tråkiga beskedet,
men det gjorde jag ju givetvis inte heller, eftersom Office har den i trygga händer :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0