Ett stycke "personal rum"..

Det är ju viktigt att man ska trivas på jobbet,
så det ska jag verkligen se till att jag kommer göra..
Det roliga är att mitt personalrum/kök är bättre än det jag har hemma!
- Bra med arbetsytor
- Mycket skåp och förvaring..
- Diskmaskin (!!!)
Bara idag tänkte jag att jag skulle ta med mig ett gammalt diskställ dit,
men då kom jag ju på att det behöver jag absolut inte.
 
 
 
Igår hjälpte min bror till att hämta lite möbler, Tack Jonas!
så idag har jag haft familj och vänner som kunnat sitta och dricka kaffe på rena stolar!
 
 
 
Idag har jag faktiskt ätit min första middag i mitt personalrum,
En mycket graciös och fyllig varma koppen.
Dem här jättefina muggarna fick jag i födelsedagspresent av Lisette och Emma,
Givetvis ska dem få äran att göra min kaffestund extra god och fin!
Sen fick jag även ett te som vi kan dricka!
Kaffe? te?
 
 
 
Dem här söta knopparna kommer från mamma och Bengts hus,
från orginalköket som var när vi flyttade in.. supermega 70-tal.
Nu kommer dem till användning igen.
Jag älskar att man kan göra så!
Mamma är duktig på att spara Rätt prylar, hon sparar inte mycket, men hon sparar bra!
 
Allt är faktiskt färdigmålat nu.. Jag och mamma målade rubbet igår!
Såå himla skönt, Tack mamma!
Ajö väggen och bården, här blire vitt!
 
 
 
 
 
Idag borrade Bengt upp konsoller i verkstan, vilket jag tackar för!
så nu är jag på jakt efter hyllplan som ska vara 180 - 210 cm, Någon som har till salu?
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pernilla

Det blir så himla fint! Snyggt köksbord!

Svar: Tack Pernilla! :) Ja, jag tror det kommer bli jättebra! Kom förbi någon dag eller kväll så får du lite kaffe vettja!
Malin

2014-06-12 @ 23:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0