pallen..

Idag kom min absolut första leverans till skomakeriet!
Jag kände mig som ett litet barn på julafton,
och jag var sådär ivirg och fladdrig att jag nästan ramlade när han rullade in pallen genom dörren.
Den är rätt dum den där dörren, eller ja, den har en tröskel som är lite trixig att ta sig över.
När han lämnade mig med min beställning insåg jag rätt snabbt att jag skulle behöva lite mer förvarings möbler,
så jag hoppade i bilen och åkte ner till bumerang!
Givetvis hade dem lite bra förvaring som jag fick köpa för en bra slant! :)
 
Så idag har jag packat upp alla mina prylar, en stor beställning!
Men!
- Min sulpress är rätt tung, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det?
Jag behöver några starka lirare.. crossfit? gymmet? 
Men innan jag behöver starka lirare, behöver jag ett rejält och massivt bord att ställa den på!
Jag känner inte att jag vill "förstöra" dem bänkarna jag har fått,
så imorrn blir det nog en sväng ner till industriområdet. 
Tips? Rejält litet bord som tål tyngd? typ en kloss tänker jag :)
 
Pallen får agera som ett ställ för mina skohorn, tills någon vill ha tillbaka den..
 
 
 
 
Jag har flyttat omkring dessa möbler ikväll,
och jag vet inte riktigt hur jag ska ha dem.
Men det kommer jag nog komma på med tiden hoppas jag!
Men alla möbler är fyllda och fyller sin funktion väl!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0