Mitt hem..

 
Alla mina läster (3 par) har fått en viktig plats i mitt hem..
Nämligen i växthuset..
Jag vet inte om jag tänkte att dem kanske växer där.. men det vore ju himla dumt!!
Nä, jag tycker läster är vackra! Otroligt vackra!!
Vill ha fler, i alla storlekar, så att jag kan ta emot beställningar..
Såå, käre tomten..
käre banken..
käre länsstyrelsen..
käre arbetsförmedlingen..
käre Kiruna Bostäder..
ja, nu ber jag att min dröm får bli verklighet!
 
 
Tänk att det är dessa "träbitar" som gjort det möjligt för mig att bära dessa skor..
 
 
 
Den här nedan, blev aldrig verkliga.. 
Jag gjorde om en pytteliten näbb läst, som var väldigt gammal, ledsen och ensam.
Jag fick känslan att den var lite "bortglömd" där på hyllan..
Tanken med detta "sidoprojekt", var att jag ville göra mig en smidig sko med högt skaft.
En riktig finstövel a´la Malins egna utsvävningar!
Tyvärr kom jag bara till detta stadie..
- en provsko!
(provskon görs av spill.. den skapas endast för att få möjlighet att se om lästen fungerar)
..vilken den gjorde..
så när jag får tillgång till verkstad..
 
 
Jag har även ideér till att utveckla näbbskon till en helt ny modell, som jag tror kommer bli finfin! 
men den är hemlig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0