plötsligt händer det..

Jag har ju lyckats komma över så fina möbler till min butik,
men jag har haft så otroligt svårt att bestämma mig för hur dem ska placeras.
Det är dessvärre inte dem lättaste möblerna att flytta runt eftersom det är massiv ek? teak?
men det har jag (envis som jag är) gjort 3 gånger.
Varje gång jag har flyttat min köpmansdisk blundar jag och håller andan, 
- hoff, tänk om den skulle gå sönder!?! 
Nu har dem slutligen funnit sin plats och det är givetvis möblemanget jag började med från dag 1.
Det brukar nog oftast sluta så för mig...
innerst inne vet jag redan från början hur jag vill ha saker och ting, men om jag får för mycket tid börjar jag se andra alternativ och måste givetvis prova och känna efter.
Slut på det, såhär blir det!
 
 
 
 
 
Jag var på en liten loppisrunda idag och fyndade porslin, 
jag älskar att fynda!
Denna gången blev det en servis som många förmodligen vill spy på,
men jag gillar den skarpt!
Här ser ni en av dem 4 kopparna (det var 6st från början, men det hände en grej).
Fantastiskt smarrig att dricka kaffe ur måste jag säga!
Kom och testa vettja!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0