namn..

Jag har ju aldrig nämt vad mitt skomakeri kommer kallas...
Inte har jag heller visat er min fina logga...
Loggan har min vän Elin hjälpt till med. Jag visste vad jag ville ha, men inte hur jag skulle skapa den.
Givetvis klarade hon av den uppgiften galant!
Jag är supernöjd och den känns helt rätt.
norrland..
kvinnlig..
kultur..
stilren..
lekfull..
och väldigt personlig..
 
 
så mitt skomakeri kommer heta,
Skomakeri ivarsdotter
Och varför jag valt detta namn?
För att jag är Ivars dotter, hans namn är vackert och det känns rätt för min verksamhet!
Nästa vecka kommer Reklam och Grafiska trycka upp denna på mitt skyltfönster,
men den kommer att bli vit eftersom det syns bättre på ett fönster.
Spännande!
 
Sen har jag fortsatt pyssla i lokalen.
Kontoret har börjat fungera och jag har testat min dator och skrivare.
Men jag börjar dock bli lite rädd... lyssna på det här ordet,
- bokföring...
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina

Bokföringen fixar du lätt :-) har du något bokföringsprogram? Jag är nyutbildad ekonom och har precis börjat jobba med löpande åt en revisionsfirma! Så är inte så kunnig än! Men kan gärna hjälpa dig :-)

Svar: Ja, det är lätt för den som kan ;) Kika gärna in till mig nästa vecka och presentera dig vettja!
Tack så länge!
Malin

2014-07-24 @ 09:40:59
Anne-Marie " AMMI ! Danielsson

Önskar dig alla lycka med ditt skomakeri :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin

2014-07-26 @ 09:16:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0