verkstaden..

Det är rätt mycket som händer hela tiden, men det märks inte så mycket i lokalen..
Jag har som sagt haft lite semester över helgen, men jag kunde inte hålla mig därifrån trots det!
Det är min lilla bejbis!
 
På senaste tiden har jag vart där så mycket att jag överarbetar allt.
Det blir som mer röra till synes, men det som inte syns är väldigt organiserat kan jag tala om.
Jag gillar att ha organisation och struktur! Var sak har sin plats.
Men jag tror det börjar bli dags att ta hjälp av nya ögon..
Lite ny input kom via min finske skomakar kollega, som skickade lite foton från skomakeriet han ska ta över nästa månad.
Det är spännande att se hur andra makerier är uppbyggda och det är viktigt att se, eftersom jag är så inriktad på "mitt tänk" och mitt "flöde" i verkstan.
 
 
 
 
 
På dessa bilder kan man ju tro att jag har ordning, men nu ska jag vända ryggen så ni får se mina största projekt :)
 
 
Den knepiga maskinen som står till höger om detta bord är min sulpress.
Den ser kanske inte så farlig ut?
Den väger mer än mig och den ska jag lyfta upp på ett stabilt bord, sen bulta fast den på något vis..
Lättfixat va?
Nä.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej Malin! Vilket datum öppnar du? Jag är i akutbehov av renovering av ett par vandringskängor!

Svar: kontakta mig på mail, [email protected]
Malin

2014-07-07 @ 22:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0