trampar och trampar..

 I dagsläget väntar jag på att få skriva under kontraktet på lokalen.
Allt tar sin tid och jag kan inte påverka allt så mycket mer just nu!
Den dag jag får skriva under, kan jag börja planera upplägget för hela skomakeriet.
Jag kanske smått kan börja beställa det jag kommer att behöva,
och ställa iordning allt i fantasin.
Jag ska även träffa banken nästa vecka, sen är det inte såå mycket kvar.
eller det är väl mycket kvar, men inte lika "stora" saker.
Snart kanske ni får en liten tjuvtitt på lokalen ;)
 
 
 


Kommentarer
Pillan

Kämpa på malin!! Nu är det nära. Ska bli så häftigt att följa.

Svar: ja, nu är det bannemig nära!! :)
Malin

2014-06-01 @ 23:22:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0