Vovven har vart i farten..

 Kommer ni ihåg den här sången...
"Valpen min tycker om att ha skojj, man får ha tålamod, ojojoj,
om en dojja är försvunnen, då har valpen den i munnen"
(fast det kanske inte var en dojja den hade i munnen, utan en strumpa)
Nåväl, jag tänkte bara på den gamla biten när jag fick denna sko att rädda.
Denna vovve hade käkat delar från dragkedjan, kedjeskyddet och en massa smarrigt läder..
Jag tänker mig att det är en väldigt söt hund med hängande öron, som kollar upp med valpögon och viftar på svansen, när matte/husse upptäcker vad som pågår..
Jag gjorde en lappning, samt böt hela dragkedjan och ett nytt skydd för den.
Detta arbete var skojjigt.. Kunden hade önskemålet att dem skulle fungera och det gör dem garanterat!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0