sortera..

Igårkväll började jag sortera lite i mina lådor..
Det blir nästan bara stökigare och stökigare ju mer ordning jag får på sakerna..
Visst är det lite märkligt va?
Det är så många små ting och allt ska ha sin plats.
Det enda problemet är att jag bara kan sortera om allt i sina banankartonger eller i olika högar och kategorier.
- nu behöver jag möbler.. stabila bänkar med lådor och smart förvaring av småprylar..
Voi voi, hur ska jag ställa alla maskiner?
Jag ritar upp olika lösningar, men jag blir styrd av elen, så det slutar hela tiden på samma möblering.
Jag får helt enkelt börja på mitt sätt och möblera om med tiden.
Men det är superskojjigt att gå igenom allt, 
det är som att öppna en massa presenter.
 
 
 
Idag har jag beställt en sulpress, gulp,
som skickas upp nästa vecka.. till Sveriges "nordligaste" skomakeri.
 
 


Kommentarer
Lisette

Åååh det är så spännande!! Det känns nästan som att jag är med och också ska öppna! Det känns så pirrigt! Haha
Det blev toppen i personalrummet, där kommer vi att hänga!
Vi ses imorgon käre vän! 😘

Svar: jorå, det är väldigt spännande.. hur ska detta gå? Det känns tryggt att du också är med och öppnar ;) Ja, personalrummet blir lugnt, mysigt och bra! Där kan vi fika många gånger!
Idag ska din bejbis komma.. undra om vi hinner fika först? Som du boade igår..
Den kommer nog efter vi hunnit ses! Ses på några timmar!
Malin

2014-06-12 @ 00:56:42
URL: http://lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0