klacka..

Nu har jag ägnat mig åt att klacka och klacka..
Det är lite trixigt att få till dem.. men skojjigt..
Jag gillar fräsen (den hetsiga lilla rackaren).. det händer mycket när man använder den :)
Jag har fått bygga upp klackar, lagat flera, klätt om och testat på lite olika tekniker helt enkelt!
 
 
Jag gillar ljudet när klackarna slår mot golvet, det har gillat ända sen jag var liten..
Rejäla klackar mot asfalt.. eller helst mot dem gamla hederliga konsum-golven om jag får välja!
Själv har jag inte fått skapa dem ljuden själv, men kanske snart.. med mina egna klackar :)
 
Idag har det regnat och vart grått..
Men trots det har jag haft skojjigt och varit mycket fokuserad..
 
När jag cyklade hem dök en gammal fin bit upp i lurarna, Wuthering heights med Kate Bush..
Jag blir lycklig av denna bit.. och hela vägen hem gick fort, smärtfritt och flygande :)
Trots att denna låt kanske inte är så lycklig.. den är rätt märklig faktiskt.. eller jag vet inte riktigt vad den är..
men vad är inte märkligt?
Det här är ju märkligt.. att jag med en hand, på denna livsfarliga cykel, ville fota just detta!?!
men jag ville nog spara just.. eh.. det här..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0