Måndag morron..

Idag började dagen mindre bra..
Jag försov mig litegrann.. och när jag skulle ringa och meddela att jag var sen, så hade hela min display förstorats till jättevärlden (som i super mario bros 3).. så allt blev problematiskt, komplicerat och krävande..
OCH, inte nog med att jag vaknat på fel sida.. när jag kom ut så var det snöhelvete!!
Joråsåatteh..snö i ögonen (som skott som smattrar hejvilt)..
så jag valde faktiskt att blunda på raksträckorna med min stabila hojj! men allt gick bara bra..
Sen blev dagen bättre och bättre..
 
Idag har jag vart i Suomi, men skoaffären var stängd.. tiden är ju en timme före oss här i Sverige..
Så.. bara genom att åka över en bro, transporteras man 1 timme frammåt i tiden.. coolt tycker jag..
Då kan man ju åka framåtebax hur mycket som helst, så står tiden nästan stilla..
Och på tal om coolt,
det här är inte liiite coolt!!
Duktiga Marcus som gör succe på turné :)
 
 
 
http://www.nsd.se/noje/duoartikel.aspx?ArticleId=7632247
 
                      
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0