Re-think..

Jahaja.. måndag igen.. Kul!
Det är nu jag undrar om det där nya livet ska börja?
Börja träna och äta bra.. eller så gör jag så att jag "satsar rejält" på detta år, sen får beach 2015 komma när den nu kommer..
 
Nåväl.. nog om sånt..
Jag ska visa mina "re-think dojjor"..
mamma har köpt dessa på loppis till mig, så ändrade jag lite på dem.. sen ändrade jag ännu mer på dem..
Jag tycker om tanken med att köpa något begagnat, för att sedan exprimentera lite, så att man får fram något helt nytt av något gammalt :)
Så ett par redan mycket fina skor, fick nya starka sömmar, en hel del fett och snörning.. och slutligen blev dem en helt annan färg..
kort sagt - att vinna något nytt, ur något gammalt..
 
Före
 
 
Sen.. 
 
 
Senare..
 
 
slutligen..
 
 
 Som sagt.. mamma inspirerade mig till att börja virka sist jag var hemma..
och idag fick jag en större virknål av min klasskamrat (hon är en otroligt duktig "virkare") så nu ska här virkas större grejjor.. Tänk om jag virkar ihjäl mig?!
Här är lite rutor..
 
 
Sen..
på tal om att återanvända, så bröt jag det ganska snabbt genom att köpa denna fantastiska (enligt mig) tröja..
Jag tycker den är jättefin!!
 
 
idag har jag påbörjat ett helt annat projekt.. ska bli spännande att se vad detta kan bli.. men det viktigaste är att jag, just nu, tror på det!! :)
 
 
Som sagt.. förra veckan klädde jag om en skoterdyna, men hann inte ta ett foto, men det gör nog ingenting..
för jag tror inte det hade vart så skojjigt att se.. men det var ganska skojjigt!
 
Jahaja.. sen var det nog inte så mycket mer..
Ha en fin vecka allesammans!!


Kommentarer
Lisette Modig

Heej kompis! Åh vilken tur det är att du har en blogg! Saknar dig, nu är det allt på tok för jäkla längesen vi träffades. Herregud, hur kan det bli så?! Men livet är så fullt hela tiden, man hinner precis med alla måsten... och gubben såklart ;)

Skorna blev jättefina! Och vilken virakar-kvinna du också har blivit, vi måste ha en virk-kväll snart, jag håller ju också på med mormorsfilten ännu.. Phu!
Kraaam

Svar: Hola amiga!! :)
Jadu, det var himla längesen vi sågs.. men det blir som svårt när jag bor här i skogen och du bor i storstan.. Sen är jag hemma en kort och intensiv stund, då och då..

Åh, tack snälla!! Jag vart lite fundersam när jag strök på färgen, men då fanns ingen återvändo ;)
Jaaa.. en riktig mys-te-karra-lösa världsproblem-virkar afton måste vi styra!? Det ska vi boka in tycker jag!

Hoppas allt är bra med dig kompis! Saknar dig och vårt fnitter. Kramkram
Malin

2013-04-15 @ 22:15:42
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0