sol och bad..

  Idag har jag lackat mina läster, som blivit donerade till mig :) Tack snälla!!
Nu är dem äntligen i min storlek..
det blev mycket slipa.. ändra.. mäta.. göra provsko.. ändra..slipa.. ändra på mallar.. slipa..
Dem ser ut som karameller tycker jag!
 
 
Men min provsko däremot, blev ju alldeles för stor..
Så nu har jag påbörjat en ny provsko, som förhoppningsvis ska sitta perfekt,
nu när vi gjort om lästerna ännu mer..
Men jag ska inte känna mig säker för det.. allt kan hända..
Min nya provsko får nog ta form imorrn.. Jag känner att den kan bli "trixig"
Pumps är mindre lätt att göra, så jag kanske borde väntat till hösten :)
 
 
Efter skolan hoppade jag i plurret..
Det var supertråkigt i början, men efter ett tag såg jag tjusningen med att simma..
Speciellt när man har en "egen bassäng", så att man kan leka loss hur mycket man vill..
Jag körde gymnastik.. kollade hur länge jag kunde hålla andan.. flöt omkring och kände lugnet..
testade fjärilsim, men kollade att ingen stod vid fönstrena först (inte min grejj det dära, jag förstår inte hur dem orkar och gör, men jag skulle gärna vilja se hur det såg ut) .. jag crawlade på mitt sätt.. och så sprang jag en jädra massa, så att vattnet blev strömt och snurrigt..
Jag använde bassängen till max helt enkelt!
Jo, jag bottnade i hela, såå, här ska jag leka fler gånger.
Under min timme i vattnet tog sig solen fram och strålade in..
Nu är himlen blå och jag hoppas den är det resten av veckan!
 
 
Och på tal om resten av veckan, imorrn är det ju för tusan redan fredag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0