vemod och fruktansvärd kondition..

Nytt.. nytt..
nu är det verkligen en "ny" vecka, eftersom jag kommer behöva göra en stor förändring i mitt liv.. Denna förändring är inget jag egentligen vill.. men det är faktiskt den enda lösningen just nu.. 
En stor förändring med mycket känslor och vemod.. men en klok förändring som förhoppningsvis gör gott..
Man kan ju inte alltid få allt att fungera alla gånger.. 
 
Såå.. dagen till ära..
- Jag har provat springa, vilket är det absolut jävligaste jag gjort på länge..
Jag inser att min kondition är i botten av alla bottnar, alltså nere på blådjupet, fast ytterligare lite djupare..
illa Malin, illa!! Nåväl, det kan bara bli bättre, vilket är positivt :)
 
Såja.. det var min summa sumaro för dagen!
Jo, det blåser så hårt att hela huset svajjar, om man känner efter riktigt ordentligt.. visst inte kan väl ett stenhus blåsa sönder? Jag är rädd!
 
 


Kommentarer
Pernilla

Malin jag är också livrädd för blåst. Tänker alltid att lyckstolpen utanför sovrummet ska blåsa in i rummet. Vilket steg att börja springa, lycka till :) det var roligt att hinna se dig i helgen. Take care, nu ska jag till sjukan.

Svar: hihi.. ja, eller att en bil ska blåsa in i lägenheten eller något annat galet, som att grannhuset skulle börja röra på sig.. nä, men det är läskigt när det blåser sådär mycket!!Tack, det dära "lycka till" behövs verkligen! ;)
Ja, det var superfint att se dig i helgen!
Hoppas det går bra på sjukan, ta det lugnt nu Pernilla, visst! :)
Kramkram
Malin

2013-04-23 @ 08:30:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0