Erica Huuva..

I sommar blev jag tillfrågad att hjälpa till med en fotografering för smycken..
Smycken skapade av den samiska silversmeden Erica Huuva!
Jag gav mig in i leken och fick leken tåla..
Det där med att bli fotograferad är ju läskigt, speciellt på det här viset :)
Men det var en erfarenhet!
och jag är imponerad av fotografen Lisa Kejonen, som hade tålamod och många ideer, som jag kanske inte riktigt lyckades uppfylla alla gånger..
Och givetvis av Erica som skapar så otroligt vackra smycken!
 
Fina julklappar kan ni hitta hos henne till era nära och kära 
http://www.ericahuuva.se/
 
Foto: Lisa Kejonen
 
Foto: Lisa Kejonen
 
Jag fick behålla en superfin hårklämma, som även kan användas som brosch i stickade kläder.
Den är så fin att jag knappt vågar använda den.. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pillan

Fina, vackra underbara du.

Svar: men naaaw!! Tack!! vad jag saknar dig Pernilla!!
Malin

2013-12-08 @ 11:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0