Randsydda skor..

ja joråsåattehh!
Randsydda skor..
Ja, detta projekt har varit roligt, nytt, extremt svårt, tidskrävande, tungt och ett riktigt hantverk!!
Det har vart såå jäkla häftigt att få göra dessa skor och jag känner mig stolt!! :D
Mina "sista" skor för utbildningen!
I detta nu har jag bara 3 dagar kvar, eller ja, 2..
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dessa pjukks?
det finns så många steg och så mycket att säga och förklara,
så jag väljer att säga inga ord alls :)
 Hoppas ni förstår bättre än jag, för mitt huvud är tomt nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är så nöjd med mina skor, trots några brister och fel som jag låter bli osagda ;)
Stuket på dem här skorna är.. hmm..
En tuff pippi långstrump möter den traditionella madicken..
samt lite rått, naturligt och rejält!
Det enda dem fått är naturellt fett och därmed basta!!
 
ps.. bilder kommer..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisette Modig

Men Malin, jag blir tårögd! Vilket underbart inlägg, att få se dina konstverk steg för steg! Du är fantastisk! Såg att du varit med i Happis-tidningen, kuuul!!! Du är bäst.

Svar: Så rar du är Lisette! ja, det har vart ett stort projekt.. så stort att det inte går att visa vad som egentligen har gjorts.. det är ett riktigt hantverk.. så gjorde man förr i tiden serru och tänk vad billiga alla pjukks var då!? ;) höhöhö.. jag var med i tidiningen, men jag trodde inte jag skulle dela annons med annat skit.. så det kändes inte kul alls :/ Nåväl, jag har lärt mig något av den erfarenheten :) Snart är hemma på rikt, då vill jag verkligen ses!! Tack kära du!! :) stor kram!!
Malin

2013-12-17 @ 22:07:11
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0