42or..

Vet ni??
Idag har jag fått börja med.. SKOR!!
Jag ska få göra en beställning på ett par bruna näbbskor.. till en herre med storlek 42..
Känns såå roligt att få göra ett par dojjor som någon förhoppningsvis kommer knata runt i.. 
Jag kommer göra dem med en massa kärlek!
När jag har tränat på hans skor, gör jag ett par åt mig själv.. Ego, ja vet!!
Jag kommer vara egoistisk under min tid här har jag kommit fram till..
Ett par näbbstövlar, ett par kängor och ett par klackar.. Minst!! :)
kanske sandaler.. mockasiner.. stövlar.. finskor.. träskor.. lackskor.. balettskor.. joggingskor.. skridskor.. ojoj..
När min lärare sa att jag skulle få göra denna beställning började fjärilarna flaxa i magen..
Jag blev så ivrig och nervös.. så jag höll på göra samma fel 2 gånger.. skärpning!!
Jo, det är väldigt smidigt att arbeta med dessa små läderhudar, fick inte rikigt med hela på bild..
Kallas, en sida.. alltså halva djuret..
checka in mina snygga trädojjor jag har på mig.. den vänstra gnisslar när jag går :)
 
 
Tänk att jag har ett par skor i min hand i storlek 42.. roligt va?
 
Här har jag tunnat av/skärflat kanterna som sedan ska sys ihop..
 
Ett armband har åxå skapats..
 


Kommentarer
Teres

Vad roligt du verkar ha :)

Svar: jodå, det har jag dem flesta dagarna ;)
Malin

2013-02-26 @ 18:08:49
Minna

Åh Malin, jag har storlek 35, allt är välkomnat ;))

Svar: Hej lilla 35a!! :) Nu finns alla möjligheter ;)
Malin

2013-02-27 @ 00:33:29
URL: http://mysevendaysaweek.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0