Helgen är över..

Hej!!
Gud vad dagarna går fort!! speciellt när man är ledig!! Varför är det så?
I fredags har jag och min klasskamrat ägnat oss åt sport, eftersom vi är så otroligt "sportiga" tjejjer, jag och Zoila.. Vi har nämligen vart in till Övertorneå, storstan!
Det blev biljard utan riktiga regler.. tills det kom ett proffs och visade oss hur man egentligen spelar..
det blev även smarrig pizza och självklart karra..
Tillslut hittade vi något som passade oss lite bättre, nämligen Pingis!
- varför börjar man skratta så mycket när man spelar pingis? Herregudars vad vi skrattade!!
 
 
 
 
På Lördagen sov jag som ett litet barn..
jag sov så länge, att jag missade bussen till Happaranda där jag skulle få träffa mina vänner..
Nåväl, det var ingen fara eftersom det fanns en till buss..
Jag åkte inte dit för att handla, men ändå lyckades jag komma hem med påslakan, snus, plastpåsar och en jävla massa karra..
Jag har fått umgågs med dem fina flickorna Pernilla och Greta, samt dem fina pojkarna Arvid och Erik.. Sedan var dem så snälla och körde hem mig till Ödenäset igen.. Det var jättesnällt!! Jag kände mig som ett litet barn.. ganska skön känsla..
 
 
Här funderas.. provkörs.. svängs.. lyfts.. fälls ihop.. 
Vad tusan!? Det är inte lätt med barnvagnar!! Det blev inget köp heller..
 
På kvällen kom min granne över på ett glas vin och Ps i love you.. jag tycker den filmen är såå fin, och ja, jag har sett den flera gånger förr, men gråter varje gång.. denna gång hejdade jag mig lite, eftersom jag hade sällskap, men tusan vad ont i halsen och tinningen jag får när jag står emot tårarna..
Det är en fin historia..
Jag minns första gången jag såg den hemma hos mamma med mina vänner.. oj vad vi grinade!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0