Väska och Tenn för andra gången..

Idag har jag rensat i vårt skinn/textil förråd på skolan, och det finns en hel del som skulle behöva uppdateras där, då tänker jag främst på textil fronten :) Det finns nämligen alla färger förutom svart, brun, natur, grå, mossgrön.. ja, det saknas enligt mig dem vanliga naturliga färgerna.. Men färgsprak är ju trevligt ibland, men med måtta :)
Jag hittade en brölloppsklänning, ett duschdraperi, en fin gammal mormorskofta och krokodil.. Spännande kombination tycker jag! Jag frågade min lärare om jag kunde få den skabbiga, men ack så snygga, koftan och fick ett snällt leende tillbaka och något klämmigt på franska, vilket i min värld betyder -Ja, ta allt du vill ha, alla skinn, allt är ditt!
 
Jag har börjat på ett nytt Tenn-projekt..
 
Sen har jag gjort samma väska som jag gjort tidigare, men i textil denna gång, med lite skinndetaljer..
 
 
 
Idag är det alla hjärtans dag och jag vill önska en massa kärlek och mys till Er alla!!
Men det önskar jag alla dagar, inte bara denna.. fast ibland glömmer man bort att tala om det..
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0