Besök i skogen..

Hejhej..
Denna vecka har Fredrik vart här i skogen.. Det tycker jag är jätteskojjigt.. 
Då behöver jag inte prata med mig själv så mycket.. Han är jättesöt och rolig!
Vi har aktiverat oss med gym, god mat, filmer, promenader och en stor dos mys..
Sen har han självklart vart på skolan och kollat till mig, att jag sköter mig och sådär..
 
 
Helgen spenderade vi i Kiruna..
med ett besök hos frisören som jag faktiskt gav fria händer och vips såg jag ut som jag alltid gör!
sedan lite fika hemma hos mamma.. Det var trevligt.. dem mådde fint!
jag har även fått hålla bejbisen Dagny i famnen, äntligen!! (såå söt liten tjej)..
Så har jag träffat mina tjejjor Pernilla, Elin, Ellen och Lisa.. 
Jag&Fredrik, Elin&Jonas, Lisette&Johannes har vart på en konsert med Frida & the coolants.. Frida Snell har en röst som är svår att bräcka!
Jag hade en trevlig afton med goda öl och härligt sällskap!
 
Thumbnail
http://www.youtube.com/watch?v=vg2U9nbcAK0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0