Då var det dags..

 Hejhej! Nu ska jag testa det här med att "blogga".. eller ja, skriva dagbok.. MEN! eftersom jag är en otroligt okunnig data-användare, kan detta bli riktigt spännande.. nåväl, jag får väl för tusan fösöka!! Jag bjussar på den jag!! Jag tar detta stora kliv eftersom jag har flyttat från mitt kära Kiruna, ut till skogen.. här ska jag försöka mig på att bli skomakare!! så nu mina nära, kära, nyfikna och intresserade.. (även ni som är ointresserade)
Nu kan ni följa mina dagar här! (om jag fixar detta?) Jag ska försöka lägga upp bilder på det som jag syr, gör, ser, skapar och misslyckas med.. Tack och hej, Leverpastejj!!
 
 


Kommentarer
Fredrik

Älsklingen!

Svar: Du kan va älsklingen..
Malin

2013-01-13 @ 12:57:48
Mamma

Sötnos ;)

Svar: Ja, DU av någon skulle nog inte kunna säga något annat ;) Tack!
Malin

2013-01-13 @ 22:48:16
Dan

Våran svärdotter är fin hon!

Svar: nåå.. den värmde!! :) Tack!!
Malin

2013-01-23 @ 08:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0