En annan Malin..

Idag har vi minsann fått 2 olika vegetariska pajer och sedan semla!! Vi har åxå fått en trum&jojk uppvisning på finska :) Kan man jojka på finska förresten? Nåväl, det var modigt och sött.. 
Sedan kan jag informera om att vi även fått en jädra massa snö och jag är otroligt less på det nu.. snö i ögonen och munnen, otrevlig motvind och en raksträcka från helvetet..
jag vill ha sommar!!! Jag saknar myggen!!! Jag är inte bitter..
 
Till något annat..
Jag är mycket imponerad av Malin Bergströms samarbete med Konstmuseet i Norr.
Det är stilrent, lekfullt, snyggt, sött och färg-glatt på ett lugnt vis..
hur tusan skriver man färg-glatt? färglatt.. färgglatt..
Kolla!
 
 


Kommentarer
Lisette Modig

Jaaa, otroligt häftiga bilder.. Jag har också sparat några som jag ev. tänkte rama in.. Så himla söta! Och lekfulla, det var helt rätt ord.

Jag tror att det stavas färgglatt! :P

2013-01-31 @ 23:04:11
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0