För kärlekens skull..

I helg fick jag detta fina kort..
såklart gled jag tebax till denna minnesvärda dag
 jag tänker dela med mig av det vackra paret med 3 av mina bilder..
så här kommer lite ögongodis!
 
Tack själva fina Ellen och Anders att vi fick vara med på er dag!! :) Sååå vackert!!
 
Här kommer magiska Ellen med fina tärnor.. En Norrländsk Prinsessa.. i denna stund var jag helt paralyserad!
 
Just married!! Kolla!! sötnosar!!
 
sedan fick dem leka av sig lite.. något som dem båda gillar.. tävlingar, spel och lek!!


Kommentarer
Sanna

Himla vad roligt att du har skaffat en blogg! Jag hade samma tanke när jag flyttade till Luleå, men än så länge har det inte blivit av.

Måste säga att du tillverkar fantastiskt fina saker, samtliga vantar hade när som helst fått värma mina tassar :)

Svar: ja, det känns skojjigt.. men du vet ju hur teknisk och "data-kunnig" jag är!!? :)Skaffa du åxå.. då har man bättre koll visuellt..
Tack snälla du!! Vad roligt!! Ja, just nu äre ju mest lite obligatoriska grejjor jag måste sy, men jag ville göra lite vantar istället för en skinnbox ;)
Hoppas allt är fint med dig och att du trivs i stora staden
Malin

2013-01-22 @ 21:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0