Kaffe och snus..

Idag har vart en fin dag, men utan desto större framgångar :)
Jag och min kamrat Åsa har vart på resturangen och tryckt semla, men den var inte lika god som Safaris!! Sedan har det vart många koppar kaffe och så många snusar att hela min dosa tog slut alldeles för tidigt.
Det ledde till att jag var tvungen att ta bussen in till storstan för att fylla på mitt snusförråd.. idag har vart en blåsig och kall dag, så det var inge roligt att vänta på bussen som var så sen att jag började gå hem istället, men sen fick jag hoppa ut mitt i gatan och vifta utan reflexer.. alla andra dagar har jag haft mina täckbyxor (alldeles för varmt) men idag hade jag dem givetvis inte, eftersom det nu råkade vara en kall dag.. Flyyyt!!
MEN, vi har besök på skolan, låt mig presentera vår sötnos, Dimi, Svart rysk terrier!
Jag tycker han är helt fantastisk!! så söt, liten, mjuk, rar och snorig valp!!
 
 
han ser ut som en mini-ponny, fast med inslag av hund
 
Nåväl, nu har jag inte så mycket mer på agendan.. 
Jo, dricka kaffe och snusa! Jag är väldigt bra på att snusa, verkligen!!
En annan sak: Vad roligt med alla kommentarer!! :) det värmer mycket och ger mig energi!! Tack!!
 
 


Kommentarer
Mamma

Så skulle Targaz se ut om du körde din hårfärg på han ;)

2013-01-24 @ 20:33:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0