Mitt tillfälliga hem..

 
Jag tänker visa er hur jag lever här i skogen.. Skogen heter egentligen Hedenäset och ligger ca 2 mil från Övertorneå. I detta samhälle finns inte mycket, inte ens en mataffär eller kiosk, så det blir problem när sötsuget faller in, eller när snuset tar slut.. Men jag har bastu i källaren, så det blir som plus minus noll..
Som sagt, jag har flyttat hit för att gå en skomakarutbildning, så trots fel plats geografiskt, känns det väldigt bra..
Jag har äntligen fått en etta som är mysig, men klurig.. Det är en mycket god idé med att få den möblerad, men det innebär att man får en massa möbler man själv inte skulle ha köpt eller behövt..
Nu låter jag otacksam, jag vet, men jag tycker det är viktigt att trivas och känna sig hemma..
Tv:n är ju söt.. tjock och tung.. den råkade falla i golvet när jag möblerade, synd att den inte gick sönder!
Nåväl, här kommer lite bilder..
 
 
 Tack snälla Lisa för dessa tofflor!! Dem används flitigt!! 
 

 
        
 



 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fredrik

Va fint det blev

Svar: Tack hjärtat!! :)
Malin

2013-01-13 @ 12:53:06
Mamma

Vad är det för nån grej som lyser på fotot, ser ut som en isig konstig kotte! Vad pysslig du är, jättefint med "Happishyllan"

Svar: mamma, du kan trycka på dem små bilderna, så blir dem lite större.. jodå, det är en liten kotte minsann, eller en ljusslinga med massa kottar.. Ja, happishyllan behövdes! och den var billig och blev bra :)
Malin

2013-01-13 @ 23:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0