Näs värmare..

Jag har ju en "bra" rejäl näsa, med ett otroligt skärpt doftsinne!
Tyvärr blir den dock fort kall om vintern, så nu har jag skapat mig en näs värmare!! 
Den skyddar mot vind via skinnet.. sen ligger den mjuk mot ansiktet via fleece.. Sen kan man även justera den med remmar om man vill ha den som halsduk.. eller "näs värmare" :) och man kan även ha den som mössa i stugan! 
Först funderade jag om jag skulle göra en strut, men insåg att det går ju inte att ha, förutom i stugan.
Det skojjiga är att den bild jag hade i huvudet, inte alls stämmer överens med resultatet..
Denna blev lite "slaktare", men var tänkt som lite mer "stilistisk"..
Men vad är det för fel på slaktare?
 
 
 
 
 
..och när jag ändå pratar om slaktare, så ska jag visa förklädet jag gjorde till denna liraren!
Detta förkläde kom med tomten!
 
 
    


Kommentarer
Mamma

Värsta fina designgrejen, så praktisk o läcker. Jag skulle gärna ha en likadan. Fredrik är oxå läcker i sitt förkläde, han ser som en riktig Butcher, men förra veckan var han väl din Butler ;)
Många kramar från mamma

Svar: hähähä :) Sant där.. men han ser ut som morberg.. typ
Malin

2013-01-24 @ 20:37:51
Pernilla

Näsvärmare...fy farao du har ju löst världsproblem :) hade dock behövt den redan under slalomtiden hihi. Ha det bra!!

Svar: Pernilla!! :) Haha.. Ja vad blir det? Typ 15 år för sent! Inte riktigt okej.. Hoppas allt är fint med dig och Arvid! Kramkram
Malin

2013-01-24 @ 23:32:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0