Stugmys..

i helg har jag fått vara i en annan skog, nämligen stugan!
Det är såå skönt att vara där.. det är mys på väldigt hög nivå..
Oavsett vad man äter, är det supergott.. vad man än tittar på, är det underhållande.. oavsett vad man har på sig, är det väldigt skönt och ganska snyggt åxå.. hur tokig man än är, är man helt normal..
 
Nåväl.. Fredagsmys med svamp-soppa, god-vin, färskt onyttigt bröd och eld..
 
Lördagen fortsatte med eld, plocka, basta, laga mat, äta krokar i sängen, kolla film, spela spel, dricka lite vin..
MEN, jag orkar aldrig hålla mig vaken så länge som jag verkligen vill.. Jag hade velat vara vaken hela natten och kolla så mycket film att man tror att man själv är huvudrollen och ögonen blir fyrkantiga!!
 
Hej solen!! Jäklar vad vacker Söndag.. Kallt, klart, glittrigt och friskt..
Kebne..
Träden blir så fina och glittriga!! men det går aldrig att fånga på bild.. Jag skulle kunna fota dem till förbannelse..
Hej då Kiruna för denna gång, du är vacker!!
 
 


Kommentarer
Lisette Modig

Men så härligt!! Håller med, det är vackert. Ibland känns det som att man börjar bli så gammal när man kan , näst intill, dö för en vacker vy eller snöfyllda träd... Eller gjorde man det när man var 14 också? Tror inte det, då uppskattade man bara det "goda" vinet...
Hoppas vi ses till helgen kära vän! Kram

Svar: Nämen hej fina Lisette!! hahaha. ja, jag tror vi bara blivit lite klokare och fått upp våra ögon för kvalité! Livskvalité! :) Som 14 åring var det nog andra saker som var livskvalité, eller det ordet och dess innebörd hade vi nog inte ens lärt oss då..
Ja, jag hoppas verkligen vi ses!! Massa Kramar!!
Malin

2013-01-28 @ 20:59:47
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0