Vantar..

Min vecka på skolan, blev en vante-vecka och jag skapade 3 olika varianter..
Vantar är riktigt skojjigt eftersom man kan göra dem i olika material, dekorationer och färger..
Jag valde att göra lite knappar av renhorn som dekoration.. renhorn luktar inte blomma!
 
Ibland kan det vara svårt att skilja höger och vänster när man ska agera snabbt..
Jag minns när jag var liten..
Jag hade en kamrat som hade svårt med detta och då försökte vi tänka i fantasin att vänster var en färg och höger en annan färg.. men tillslut blev det ju tjorvigt att komma ihåg vilken färg som var vad!?
Nu har jag haft detta minne i åtanke och gjort dem lite olika, så att man kan kolla på vanten, så vet man med säkerhet vad som är höger och vänster.. ehh?
 
 
 


Kommentarer
Susanna

Fina Malin! Vadmalsvanten blir min favvo :-)

Svar: Tack snälla Susanna!! Vadmal är fint i alla former ;)
Malin

2013-01-22 @ 21:08:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0