Dem fulaste skorna på länge..

Idag har jag sytt färdigt den andra dojjan, sen har vi fixat mallar i storlek 34 :)
Det finns nämligen ingen läst i storlek 33, men i 32 och 34 minsann.. lite orättvist tycker jag..
men jag ser det som ett tecken på att mina fötter kanske ska växa lite..
Nu är mitt dilemma.. röda näbbar? eller svarta?
Jag hade redan bestämt mig för röda eftersom jag inte har så många röda skor.. men svart är ju alltid ett säkert kort.. så kanske bruna?
 
Jag ska passa på att visa den fina tant-koftan som jag hittade när jag städade i skolans skinnförråd..
- mamma, jag tror du eller mormor kanske haft en sånhär "snygging"
.. och jag kan tänka mig att du kanske inte tycker denna kofta är en hit? ;)
 
 
Sist jag var hemma funderade jag och mina huliganer hur jag skulle göra denna "blogg" lite ja.. Lite mer intressant så att säga..
Då kom vi på den mycket fina ideén om "dagens skor"..
Så varsågoda, här kommer dem absolut fulaste skor jag sett på länge
Min klasskamrat Zoila som får "äran" att klacka om dessa.. Vet inte om man ska skratta eller gråta..
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Koftan är jättesöt, jag hade en snarlik i vitt. Den kan jag gärna låna nån gång av dig. Rolig ide om att visa olika skor. De du visa nu är nog de absolut fulaste jag sett, tårna ser ut som ankstjärtar o skaften som tighta plasthandska utan fingrar. Hojja, dessa får inte ens en etta på en skala på 10.
Idag blev en mysig shoppingdag, många saker fick åka med oss hem ;)
Kramizar från mamma

Svar: där ser man.. jodå, den får du låna minsann :)
Ahaja, dem får inte ens vara med på skalan.. nåå.. nu börjar jag tycka synd om dem! Men jag håller med dig ;)
Vad härligt med en shoppingdag.. det är skojjigt när man är på det humöret och har spenderarbrallorna på sig..
Kramkram
Malin

2013-03-07 @ 09:48:04
Lisette Modig

Oj oj oj vilka läckerbitar! Kan du inte göra nå liknande skor till mig kanske? Bra party.sko för övrigt!

Svar: Näattvetdu!! Sånna gör jag nävvärr!! :) sorry kompis! Där lägger jag ribban..
Malin

2013-03-08 @ 15:33:53
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0