Fundersam..

Helgen är över.. och jag är fundersam..
Herregud.. jag har blivit otroligt dålig på att ta beslut,
men denna gång lutar det mot att göra en stor investering, vilket genast blir läskigt!!
När det känns läskigt tror jag det är bra.. om det inte är på ett dumt läskigt sätt förståss..
 
 
Idag har jag känt mig blek och grå.. vilket denna bild visar klockrent!! Typ genomskinlig, men lite prickig..
Min snälla klasskompis bjöd på sockerkick till eftermiddags kaffet, chokladbollar som det heter, vilket är det roligaste som hänt på hela dagen.. Tack Jouko!
Jag har fått färdigsytt ena skon.. handsömnad tar tid.. en hel dag!
mina vickeviren svider.. men jag känner mig stolt :)
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Intution - magkänsla - innerst inne vet du redan vad du väljer.
Det är mammas råd inför ditt beslut.
Jag imponeras alltid av dina produkter, blir så fina skor.
Varför har du ont i lilla vickevire, hur håller du i nålen!!???
Idag har vi gått i stora skogen, kom fram till en udde med grillplats o fantastisk utsikt över Östersjön. Öppet hav så långt ögat når

Svar: Jo, jag har ju redan valt :) men inte slagit till så att säga..
Nåå.. vad snäll du är.. nästa par skor jag gör, kommer bli mycket bättre förhoppningsvis.. Är inte alls nöjd med mina maskinsömmar.. stygnlängder.. Men det är jäkligt svårt!!
Det är tråden som skär in i vickeviret, men idag har jag gjort läderplåster :)
Åhh.. vad härligt med vatten.. Hoppas ni får riktigt härliga dagar där nere.. Njut av ledigheten!Ringer imorrn..Natti natti
Malin

2013-03-05 @ 22:48:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0