Knäcka nålar..

Idag äre Tirsdag.. jättekul!
Som sagt, idag har jag vart otroligt duktig på att knäcka nålar.. Kanske inget att vara stolt över, men jag säger bara sanningen.. typ 5-6 nålar som kastats till vargarna..
Varje gång som dem går av, så känner jag bara, fy fan.. så måste jag fråga PerÅke om EN TILL..
Jag tror att det är exakt samma känsla som hundarna känner, när dem blir påkomna vid ögonblicket som dem snor mat från bordet..
Men dessa nålar går av på samma ställen, så jag tycker det är skitnålar.. (inte alls min teknink som är dålig)..
Nåväl.. våld löser allt..
Nu är kompisen i stort sett färdig.. så snart ska dem få pinnas fast på läster.. och få en mycket finare form..
 
 
Sen vill jag presentera min vän Åsa, klassens körsnär, även kallad "renen".. Här med en mårdhund, som jag tror att jag var lite allergisk mot.. men jag vet att jag tål vanliga hundar.. Jag vill ha en hund, en bullterrier (spelar ingen roll om det är en mini eller normal) eller en liten krullig lagotto!!
 
 
Som sagt.. Åsa kallas renen för att hon brukar se ut såhär ibland
 
 
Idag har vart en ganska seg dag.. trött i ögona.. trött i fingrarna.. lite sur på alla nålar..
Sen har jag handlat mat.. lagat mat.. ätit mat..
Jag har promenerat, för att få en extra skön bastu efter det..
Så har jag pratat med Pernilla, som jag saknar mer efter att vi pratats..
funderat, snusat och plockat har jag åxå hunnit med..
Sen har jag precis installerat en termometer, så jag vet när jag ska ha täckbyxor eller inte!
Natti Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0