Mysteriet i Hedenäset..

Sedär vilken spännande rubrik jag fick till.. skulle kunna bli en otroligt mystisk bok tror jag..
I Torsdags vid 22 tiden, knackade det på min dörr.. Jag tänkte att det var min granne.. men icke då..
Polisen stod där!!
Jag blev livrädd och hann tänka sååå många tankar innan dem ens sa något..
Men det var inte jag som var den skyldige (vilket jag bl.a redan hunnit tänka)..
Huset mittemot mig saknar tydligen en person.. scary..  
Eftersom jag har stort bra fönser och fin utsikt dit, undrade dem om jag hade sett någon på senaste..
 
På Fredag lämnade jag detta otäcka mysterie för att åka till stugan och ha det gött..
Och det hade jag minsann.. men mina misstankar och mysterier har hängt med mig.. Jag ska lösa detta!!
 
 
Lördagen bjöd på fin-väder och trevligt sällskap.. 
 
 
Idag är det Måndag igen och jag kände för en "dramatisk förändring",
så jag städade toan, duschade, åt ett äpple och klippte lugg..
Hoppas den ser bra ut imorrn när jag vaknar kl 06:20
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Mysteriet var mystiskt!!! Har det hänt nåt, har personen kommit tillbaka? Du spanar väl i ditt fönster o håll dörren låst.
Du passar bra med lugg ;)

Svar: ja, väldigt mystiskt!!
Njää.. idag gick vi förbi huset och spanade ordentligt.. det lyser, men ingen är där..
Dörren är alltid låst mamma :) Tack
Malin

2013-03-12 @ 21:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0