Pyssel, mys och norrsken

Denna helg har vart mysig, pysslig och fnittrig..
I fredags hade vi en liten "granne-afton" hos mig.. Vi diskuterade albinos, sulfit, marulk, landskap/län och en massa annat.. det var en trevlig afton.. tråkigt att båda flyttar inom kort..
 
Lördagen startade med en promenad till skolan i ett kallt men soligt Hedenäset..
Vi hade en 2 timmars långfrukost på skolan.. Trevlig start på dagen!!
Sen har jag pysslat med mina skor, startat på armband och förberett ett annat projekt..
Kvällen blev en myskväll med karra, must och Zoila..
 
 
 
 
Idag Söndag, blev en repris av Lördag..
Men ikväll fick vi se ett fint norrsken..
Zoila blev så till sig att hon tappade cykeln, höll på halka, väskan flög, påsen blåste iväg och mössan hamnade på sniskan.. roligt!!
 
 
     
Det här är sorgligt tycker jag.. det gör lite ont i hjärtat..
 
 
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0