rörd..

Hörde en gammal kollega på radion, Sarah..
Hon har också rätt små fossingar (viktig information tycker jag)
Detta är en tjejj med drag i.. hon syns.. hon lyser och alla tycker om henne.. En tjejj med det där "lilla extra" helt enkelt!!
herregudars.. Jag blev rörd..
En mycket fin bit, och söt röst!
Jag har nu snart lyssnat på denna bit säkert 15 gånger (och jag överdriver icket)
Lyssna på henne.. (tyvärr vet jag inte hur jag gör en länk till detta, så jag bjussar på det såhär..)
:)
Men lyssna påna!
 
http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=4482298&t=740
 
 
 
På skolan håller jag på med skorna, som tar tid och är svårt..
Jag kan göra en, men TVÅ som ska vara likadana!! Herregud, någon måtta fåre vara!!
Jag minns från slöjden när man skulle sticka vantar.. en blev fin och den andra slängdes till vargarna!
Nåväl, jag har slipat och slipat, satt sulor och klack, men nu återstår det svåra, FRÄSA!! 
Fräsen kan fräsa av fingrar och äta upp hela skon.. men det ska bli kul att lära känna den rackarn..
Jag funderade om jag skulle låta sulorna vara kvar såhär snyggt utanför, eftersom man kan ha dem som nåldyna.. eller så bygger man dit en ficka för mobilen..
 
 
Imorrn ska vi ha friluftsdag.. då får vi korv och det ska bli roligt att träffa lite mer folk..
På Fredag får vi tårta och besök av Kaj med valp..sen åker jag hem..
På Lördag ska jag på stor-fest med typ 140 tjejjor, det blir jätteskojjigt för vi ska på badhuset och leka..
Jag funderar om jag ska göra nått häftigt trick från 3an, eftersom 5an inte finns mer.. 
Jag och Esko har pratat om att hänga på blådjupet annars.. det känns som en bra plats nu när man börjat bli lite folkskygg..
 
Jo, idag blev jag lycklig, för jag hittade ett halvt marsipanbröd i fickan..
men sen försvann lyckan när den tog slut..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0