Rött..

På skolan har vi haft besök av en klasskompis son.. Tusan vad vi har skrattat.. rolig prick..
Vi har åxå haft städning, vilket är mindre kul.. inte kul alls.. jag blir sur och varm varje gång..
Sist vi hade städning hade jag sliprummet.. vilket jag gjorde bra och noggrant, MEN.. när Peråke slog igång slipmaskinen, sa det poff.. Och hela rummet var fyllt av grått damm.. Stackare!!
Jag hade inte riktigt fått en av spakarna tillrätta.. Mycket viktigt, annars kan det bli en sån här rolig överraskning.. Skulle ju kunna bli ett roligt skämt här framöver..
Idag har jag börjat på mina, alldeles egna näbbisar.. som får bli röda.. 
Jag har redan ångrat mig eftersom dem ser väldigt plastiga ut.. Nåväl, man lär sig av sina misstag har jag hört :)
Men en sak som jag kan glädjas över är att dem var mycket lättare att sy än det förra paret..
Jag ska göra allt jag kan för att det slutliga resultatet blir toppen och "oplastigt"!
Malin, inte tappa humöret!!
Nåväl.. dessa får lov att bli dagens skor..
 
 
 
Näpp, nu ska jag försöka få i mig lite mat..
och.. imorgon äre Freedag!!
 
 


Kommentarer
Lisette Modig

Åh tänk när man får börja beställa saker av dig! :)
Jag tror det blir väldigt fint med röda skor!
Ses kanske i helgen! Kram

Svar: ja, skojjigt!! ;) sytt efter önskemål..
Jadu.. Du har nog rätt.. jag hoppas dem blir fina.. och tror dem kan bli bra, bara man får bort den plastiga känslan som sagt..
Vi kommer finnas i stugan i helgen, där dörrarna står öppna om du är sugen på kaffe.Kramkram
Malin

2013-03-07 @ 20:44:56
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se
Mamma

Rött är sött, kommer att vara perfekta till min superfina dotter
Kram mamma

2013-03-07 @ 21:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0