Separationsångest..

Nu är mina 42or äntligen färdiga..
trots vingliga sömmar, missförstådda sulor och lite tjafs, är jag nöjd med dem..
Jag känner lite att jag vill behålla dem, men dem är ju beställda.. 
så nu har jag lite separationsångest..
Här kommer alldeles ny-insmorda bilder..
dem ser nästan ut att vara sådär solbrända som bara vissa människor kan bli, som dessutom kan använda såndär kokkosolja (utan att bli röd och sönderbränd, som däremot vissa andra kan)..
Är såklart inte riktigt lika glansiga i verkligheten som på dessa bilder
 
 
 
 
Sen har jag även separationsångest över att min klasskamrat slutar imorrn..
Jag är superglad för hennes skull, men tycker det är otroligt tråkigt att hon flyttar härifrån..
Här packas dem sista grejjorna och ikväll har hennes skafferi fått flytta in i mitt..
 
 
sen har jag fått en cykel idag på skolan, vilket gjorde min sträcka hem mycket snabbare..
Jag blev jätteglad att den kom!! 
men denna cykel saknar i princip bromsar helt, hjulen slår hejvilt, tjuter och kändes totalt livsfarlig..
så nu har jag redan lite separationsångest över att be om en ny, eller få denna lagad, då den var lite för läskig..
Jag kände att vi skulle kunna bli riktigt goda vänner..
Det är en otroligt söt liten cykel.. nästan som en liten ponny..
- Du är så söt, min kära lilla ponny, du är så snell, min kära lilla hessstt!!
 
 
Jag har haft en dag fylld av separationsångest på många olika sätt helt enkelt!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisette Modig

Det ser ut som att det är ett jäkla drag i dendär hojjen!!

Svar: jodu fröken, det ska jag tala om att det är.. drag åt alla håll :) spretig och ettrig!
Malin

2013-04-04 @ 00:37:14
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0