Besök..

Mamma och Bengt har vart och hälsat på mig.. skojjigt med besök tycker jag..
Solen strålade och dagen var fantastisk!
Vi fortsatte med ett besök hos fantastiska mormor, som också bor i skogen,
men inte i samma skog som jag bor i.. synd där..
 
 
 
 
Det blev mycket fnitter, svammel, klokt och helt enkelt, 3 generationer :)
Bra dag, bra tjejjor!!
 
Sen har jag gjort ett besök hos lilla Sigrid, fantastisk liten tjej..
Såå liten och otroligt söt..
 
 
 
 
Lördagskvällen blev grill, rosé och sällskap..
Matkoma deluxe!
 
Nu är jag tebax i skogen och sommaren..
Kvällen ägnar jag till sverige som ska/kommer vinna hocky VM!!
 
 
jo.. jag spillde dessutom ut en burk med oliver.. Jag hann tänka innan jag öppnade den att, gud så bra, jag behöver inte köpa oliver på ett bra tag..
Det luktar jättegott i min köksvrå, INTE!!


Kommentarer
Mamma

Vi hade en myspys helg ;)
Kul att se din skola o alla pyssliga elever, Happis bjöd på fint väder o ett snabbt IKEA besök. Det var så trevligt att vara hos mommo o Theo. Sen var lördan oxå kul med god mat o trevligt sällskap och söndagen som avslutades med nationalsången ;)
Helt enkelt en underbar helg.
Nu kör vi en ny vecka, började med 5 grader o regn :(
Längtar att få se bild på dina pumps, jobba på Malin.
Kram mamma

Svar: Ja, en riktigt bra helg måste jag säga!! :)Jag hoppas vi gör om det snart igen.. Nu ångrar jag mig att jag inte tog med lite grillat i en matlåda.. hade vart mycket smarrigt!!
Jag jobbar sakta, men säkert med mina pumps.. så kanske det kommer en bild i slutet av denna veckan ;)
Idag har jag nämligen gjort något hemligt ;)
Ha en fin vecka och hoppas solen tittar fram!
Kramkram
Malin

2013-05-20 @ 21:22:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0