päls på örat och ingen eld..

Jo, jag har testat att göra lite av dem dära läder "prickarna" som jag visade för ett bra tag sen..
ja, eller Pälsprickar.. dem kommer bli bra tror jag..
Vattenbuffel och oxe på örat.. detta är alla Spill-bitar som jag har tagit reda på..
Och tänk vad mycket fint man kan göra av det!?
 
 
 
Sedan har jag lackat dem, så att håren inte ska lossna.. Jag gillar!! :)
 
 
Som sagt.. jag har börjat göra mina riktiga pumps.. som jag har testat att gå idag..
Dem klackar jättefint och jag tror dem kommer bli toppen när dem är färdiga!
 
Sen har vi ju haft lite valborgs fireri här på byn..
Vi tog oss aldrig fram till elden, men vi hade en mycket trevlig afton med mycket skratt, mystik och kreativitet!
Jag har skakat hand, på en rolling stones låt.. Som jag ska söka fram..
Om jag har rätt, får jag en resa till Frankrike!!
Om jag har fel, måste jag göra en tårta..
Såå.. jag hoppas att jag har rätt :) OCH, jag tror fan att jag har rätt!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0