"Snart" färdiga..

Sådärja..
Vi har haft 3 fantastiska dagar här i skogen med strålande sol och klarblå himmel,
så jag känner en massa glädje och har fått gott om energi :)
Jag hoppas det fortsätter!
Och jag hoppas att solen lyser på er där hemma!
 
I skolan har jag pysslat färdigt ett litet sidoprojekt.. som jag visar lite senare..
Men mina pumps är på god väg att få sin form..
Det är verkligen svårt!!
 
 
Läst, bindsula, hälkappa, foder, tåkappa, pinna, limma foder, fylla med kork, slipa, pinna häl..
 
 
Att bygga upp en platå, är icket lätt kan jag ju säga..
Det gäller att få till formen och alla vinklarna, samt att dem ska bli likadana ;)
Självklart ska dem vara balanserade och stadiga också..
Dessa ska jag sedan klä i skinn.. 
 
 
Något sådär.. 
Men efter denna bild, kom jag på att jag ville "gröpa ur platån"
Så att själva skon försänks ner i platån, vilket jag tror blir snyggare.. vi får väl se ;)
 
 
Som sagt.. 
Jag har kvar att klä in platån i skinn.. fästa den..
göra klacken med sina "fantastiska vinklar".. samt klä den i skinn..
göra en klacklapp.. Fästa klacken..
Göra en slitsula..
Lägga in en fin innersula..
SEN!! ska jag prova om jag ens kan gå i dem ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0