Vinterluddar..

Snart är det vinter..
eller det är ju nästan vinter nu på rikt, fast den råkar bara vara där hemma i Kiruna..
inte här i skogen..
Nu vill jag ha snö, dunjacka och krisp!!
..här är kyligt och bitigt, men snöfritt och halvdant, fast ändå vackert trots allt!
När jag tog detta foto, knakade älven nästan som i en skräckfilm, fast snällt..
 
 
Jag har gjort mig ett par vinterskor..
Dessa passar inte för slask, utan för ett iskallt, mysigt och mjukt Kiruna :)
Dem är hur mysiga, sköna, varma och gosiga som helst!
Faktsikt bland det skönaste jag haft på hovarna.. dem är så otroligt lätta och smidiga dessutom!
Så, jag är räddad för vintern tror jag..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Teres

Åhh men guu vad fina!!!

Svar: Tack Teres! Roligt att höra :)
Malin

2013-10-23 @ 19:13:44
Lisette Modig

Malin, du är så duktig. Jävlar vilka snygga!
Kul att du är tillbaka på bloggen igen! Så man få lite insyn i ditt liv.. Herregud, nu är det längesen vi sågs :(
Hoppas allt är bra! Kraaam

Svar: Åhh, tack så mycket Lisette!! :) Dem är otroligt sköna att ha på fossingarna.. nu är det längesen vi sågs ja! Men, snart kommer jag hem igen och då har vi mycket att ta igen! Det ser jag framemot! Stor kram!
Malin

2013-10-23 @ 21:13:23
URL: http://www.lissanmodig.blogg.se
Catarina Lind

Men vilka fina skor :)
Nu vet vi alla att Du tog rätt beslut när Du valde detta.
Super duper duktig.Lycka till* Kram Catti.

Svar: nämen!! Tack snälla Catarina!! :) åh vad roligt att höra, och ja, det känns som rätt val, men det vet man inte innan man testar! ;) önskar dig desamma!
Malin

2014-02-25 @ 20:44:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0