skomakar mig hemma..

en kille kontaktade mig för han behövde lite sy-fix på sina fina dojjor..
Jag kunde hjälpa honom med själva sömmen framtill, inga problem!
kantbandet däremot skulle få bli ett senare projekt
(när jag får tillgång och plats för min symaskin).
men jag tänkte att jag sätter dit "bara några stygn?"
..så kantbanden inte skulle bli helt förstörda och för att han skulle kunna använda dem tills jag får min maskin..
men det gick så lätt och fint och jag kom verkligen på mig själv med hur behagligt jag tycker det är att sy för hand, (så vips var hela kantbandet på sin plats)!
En skön stund.. lite meditation.. lite nollställning av tankeverksamheten.. en god gärning..
jag älskar att sy för hand.. har jag någonsinn sagt det förr? ;)
och lönsamt att göra så, förmodligen inte! men roligt och jag hoppas han blev nöjd!
Men framförallt, skorna kan användas istället för att bara ligga å vänta..
 
om jag får önska, så har jag snart en lokal..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0