bygga upp klack..

 
Misstänker att dessa skor använts till någon form av aktivitet
Kanske använts som broms vid några cykelturer? motorcykelkörning? aggressiv bilköring?
Ja, jag vet inte.. men dem behövde verkligen byggas upp!
 
 
 
Här har jag byggt upp säkert 3 cm..
Det är lite "träslöjd" över dessa jobb.. och jag gillar det!
mycket vinklar att tänka på! Rena fina linjer!
 
 
 
Sen på med en fin klacklapp!
och därefter färga in hela klacken..
 
 
 

Ja, givetvis syns denna typ av lagning, men om man kommer in med klackarna innan dem har slitits ner så mycket, blir lagningen riktigt snygg!
 Jag hade kunnat slipa bort hela klacken och byggt upp allt på nytt,
mer material går ju åt, vilket är synd när jag tycker vi ska tänka på att bevara och använda det som redan fungerar! Eller hur!? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Det var jättesnyggt lagat, imponerande :)

Svar: tackar och bockar mammi ;)
Malin

2014-05-04 @ 21:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0