fina vyer från skogen..

Jag bara måste få dela med mig av min tid från skogen..
Nästan varje dag levererade till och från skolan.. Alltid från min superfina hojj..
Många dagar kom jag sent för att jag var tvungen att kliva av cykeln och nästan lägga mig ner på backen och fota allt.. Vägen hem från skolan var nog ännu värre, ofta cyklade jag till den gamla delen av byn och hängde på min sten, som under sommarn fick sällskap av kossor.
 
och på tal om hojj, nu får jag ju ta fram den igen, det sa mamma till mig!
Jag har en ettrig snabb liten rackare som tar sig fram överallt..
Men för längesedan fick jag en riktigt gammal smarrig damcykel, som är rätt trött..
Jag ska gå till Arnes motor med den, så att jag kan kombinera..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0